BLOG DAS ALUMNAS E ALUMNOS DE 5ºB DO CEIP TORRE ILLA.
UNHA SINEIRA ONDE COLGAR PROXECTOS, TRABALLOS E EXPERIENCIAS.

martes, 2 de xuño de 2020

De praia en praia e tiro porque me toca!!


SABEDES QUE??
Temos nova carta do SUPERHEROE
e a SUPERHEROÍNA!!
Claro, amarela como o SOL!!

Dibujos de Carteros para Colorear - Dibujos.net

"Bos días amiguiños e 
amiguiñas de primeiro!!
Que tal estades??
NÓS ALUCINADOS coa
cantidade de días que levamos
xa na casa!! Sabedes cantos??

O pasado domingo cumpríronse
8 DECENAS!! 80 DIAZAS!!

E, ademais, das TORRES DO TORRE 
que sempre esperamos...


8 DECENAS DE PEDRAS E CUNCHAS!!



8 DECENAS DE BURATIÑOS NA AREA!!

...queremos pedirvos un favor!!


As mestras xuntamos 7 DECENAS
DE PRAIAS DA AROUSA!!


Pero sabemos que hai máis
e queremos chegar ÁS 8 DECENAS!!

AXUDÁDESNOS?


El Motor De Búsqueda, Información, Google imagen png - imagen ...

( Tamén podedes ver se hai 
algunha mal escrita...pode pasar!!)

O  PRIMEIRO RETO!!

Escribide o nome da PRAIA
que queirades engadir ben bonito
e enviádenolo! A ver se conseguimos
xuntalas entre tod@s!!

O SEGUNDO RETO!!

Queremos saber...
Cal é a vosa PRAIA FAVORITA
e por que?
Intentade escribilo vós soíños
nos comentarios!!

TERCEIRO RETO!!

Collede o TABOLEIRO DO 100...
e a DIVERTIRSE APRENDENDO!!


"Tabla del 100, nivel inicial"
"Número anterior"

https://www.aulapt.org/2020/03/20/juegos-matematicas-online-para-e-primaria/

E este...
para auténticos investigadores!!
(Debes ir anotando as investigacións!!)


Despedímonos...

ata o venres!!"


10 comentarios:

  1. son GAEL. miña praia favorita camaxe. adios

    ResponderEliminar
  2. Ola a miña praia favorita e a do aguíllon por que ali vive a miña abuela.
    Moitos besos para tod@s
    adiós PABLO

    ResponderEliminar
  3. Aa miña praia favorita e a do bao. Porque meu padriño e o amo das pedaletas. Clara

    ResponderEliminar
  4. Son Leire a miña praia favorita e a do Cabodeiro porque me encanta chimparme do seu muelle,un bico para todos

    ResponderEliminar
  5. Este comentario foi eliminado polo autor.

    ResponderEliminar
  6. Ola son Breogán e a praia que máis me gusta é Areoso porque imos en lancha, hai moita vida alí, hai moitas gaivotas e a auga é moi clariña. Chao!!

    ResponderEliminar
  7. Hola!
    A miña praia favorita e a da Area da secada porque e moi bonita pero...a auga está moi fría. Tamén me gusta a de Camaxe. Bicos Leo 👌👌👌👌

    ResponderEliminar
  8. Ola son Luca:
    A miña praia favorita é A Lameira porque ten unha area moi fina e gústame camiñar por ela.

    ResponderEliminar
  9. Ola chicos e chicas!! Como me gustan tamén todas esas praias que dicides!! Bueno, en realidade eu non as coñezo todas! Seguro que Mila algunha máis si!! Pero ireinas coñecendo seguro...que teño moitas ganas!! E coas vosas investigacións será máis sinxelo!! Pois agora cóntovos: a miña praia favorita é a de Camaxe, porque é moi grande e bonita e porque, cando está a marea alta encántame andar pola beira do mar e venlle moi ben ao pé que teño maliño (esa praia axudoume a curalo!!) e cando a marea está baixa encántame bañarme detrás das rochas grandes que hai ao fondo. Unha aperta enorme e grazas polos vosos comentarios!! A profe Alicia:)

    ResponderEliminar
  10. A nosa praia favorita é Area da Secada, porque o pasamos ben alí.

    Inés e Alberto

    ResponderEliminar