BLOG DAS ALUMNAS E ALUMNOS DE 5ºB DO CEIP TORRE ILLA.
UNHA SINEIRA ONDE COLGAR PROXECTOS, TRABALLOS E EXPERIENCIAS.

luns, 15 de xuño de 2020

E seguimos de aniversarios en 1ºB!!


ESTE VERÁN ESTARÁN
DE ANIVERSARIO
TRES COMPIS DE 1ºB!!




E como tod@s tivestes
a vosa celebración...
prometido estaba que 
el@s tamén a terían!!


PARABÉÉÉÉÉNS!!

Comezamos con 
CLARA!!

Compi dicharacheira 
e moi simpática!!




Seguimos con
PABLO!!
Compi que sempre está
disposto a axudar e superarse!!


E rematamos
con ALICIA!!
Compi moi doce e cariñosa
que leva o esforzo por bandeira!!



Para vós esta
entradiña con tooodo 
o noso cariño!!
:)
A CANTAR 
E BAILAR!!
Esperamos que
prontiño 
tod@s xunt@s!!



QUERÉMOSVOS!!
:)

4 comentarios:

  1. Aiii mimadre xa casi 7 anos q pasaron voando. Felicidades pos chicos do vran tamen. Bkños

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola Inma!! Xa me imaxino xa!! Estes peques escápanse das mans!! Ata a min dame esa sensación!! Que decena a decena se me foron facendo supermaiores!! Claro...unha CENTENA case xa dende que non os vexo!! ;)

      PArabéns a tod@s os peques do verán de novo!! Xa o festexaremos como é debido! Incluído o meu! Non me quedo sen festa co que me gustan! E a el@s/vós igual que xa o vou sabendo!! Apertas enormes!! A profe Alicia:)

      Eliminar
  2. Olaa!! Son Alicia , encantaronme os videos,gracias!!moitas felicidades para os meus compis que tamen cumplimos no vran😘😘

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola Alicia!! Que ben que che gustara o vídeo!! SOn moi bos recordos!! Unha apertiña enorme!! A profe Alicia:)

      Eliminar